Je kunt Online Succes koppelen met Zoho zodat je bedrijven en contacten met een klik op de knop doorschiet naar je CRM. De integratie stel je zo in:

1. Online Succes toestemming geven 

  • Ga naar de Online Succes app. Klik vervolgens op Admin en ga naar de integraties pagina. Klik op het tabje CRM en dan bij Zoho op Configureren. 
  • Klik in de popup op 'Autoriseer Zoho app'.
  • Je komt nu in de Zoho app terecht waarin je Online Succes toegang kunt geven om de gegevens uit jouw Zoho account in te lezen. Klik hier op de knop Accept.
  • Als je op de knop Accept hebt geklikt, kom je weer terug in de Online Succes software en zie je bovenin een groene melding die aangeeft dat de toestemming goed is verwerkt. 

2. Bedrijf en contacten doorsturen

  • Ga nu naar de bedrijfs- of contactkaart van het bedrijf of contact dat je graag door wilt sturen naar Zoho
  • Klik op de knop Verstuur naar rechts bovenin het venster
  • Gebruik nu de knop Verstuur naar Zoho 
  • Het venster dat opent, controleert of een bedrijf of contact al als lead aanwezig is in Zoho
  • Zo niet, dan wordt het bedrijf of contact toegevoegd
  • Online Succes tagt het bedrijf of contact vervolgens met de systeem tag: Sent2CRM (de tag is een directe link naar jouw CRM systeem)

  • Vervolgens verschijnt rechtsboven in een directe link naar de bedrijfs- en contactkaart in het CRM.
  • In de notitie wordt een update geplaatst met bezochte pagina's als het bedrijf of contact wel al aanwezig is in Zoho als lead
  • Uiteindelijk vind je het bedrijf op deze manier terug in Zoho: 

Automatisch prospects naar je Zoho CRM versturen

Wanneer je website veel verkeer heeft, dan kan het tijdrovend zijn om alle herkende bezoekers en hun gedrag handmatig na te lopen voor mogelijke opvolging. Om deze reden is de Automatisering functie beschikbaar in Online Succes.

Deze functie geeft je 24×7 een paar extra handen die het verkeer op je website monitort voor relevant gedrag en vervolgens doorstuurt naar Zoho.

Heb je meer vragen over de Zoho CRM integratie? Stuur ons een berichtje via het chat-widget rechtsonder 😃

Heeft u het antwoord gevonden?