Alle collecties
Actief campagne voeren
Stap 14: meet de resultaten van je externe campagnes
Hoe verhoog ik het rendement van mijn LinkedIn campagnes met Online Succes?
Hoe verhoog ik het rendement van mijn LinkedIn campagnes met Online Succes?

Verbeter je conversie uit LinkedIn campagnes

Lisette Wijbenga avatar
Geschreven door Lisette Wijbenga
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Leestijd: 5 min

Je hebt verschillende LinkedIn campagnes draaien en je vraagt je nu af of alle moeite en kosten je meer leads opleveren. Online Succes helpt je hierbij!

Inzicht in bezoeken uit LinkedIn

Je stopt veel moeite in je LinkedIn campagnes en deze verbruiken vaak een belangrijk deel van een (B2B) marketing budget. Maar wat levert het je op? 

Als marketeer krijg je met Online Succes meer inzicht in welke campagne bij je doelgroep resoneert, oftewel welke campagne het meest succesvol is onder je bezoekers. Daarnaast voorzie je zo jouw sales team van relevante leads om nieuwe klanten te werven. Zo helpt Online Succes je om de samenwerking tussen marketing en sales te verbeteren. 

Hoe zet je Online Succes in om onbekende leads uit LinkedIn op te vangen? 

Via Bedrijven vind je het overzicht van alle bedrijven die ooit je website bezochten. We noemen het daarom ook wel de rolodex. Het mooie is dat je deze rolodex kunt combineren met een uitgebreide zoek- en exportfunctie. Op deze manier kun je ook alle bedrijven achterhalen die via LinkedIn je site bezochten.  Dit doe je op de volgende manier:

  1. Ga naar Bedrijven

  2. Selecteer als criteria LinkedIn als bron

  3. Klik op Zoeken

  4. Optioneel: Stel een filter in op minimaal aantal bezochte pagina's 

Op deze manier maak je eenvoudig een relevant overzicht van alle bedrijven die via jullie LinkedIn campagnes je website bezochten en niet converteerde naar contact. Door dit overzicht van bedrijven vervolgens met je sales team te delen en te bespreken, heb je een extra vangnet voor leads uit LinkedIn die je anders had gemist!

Kom je er niet uit? Stuur gerust een berichtje via het chat-widget rechtsonder :)

Was dit een antwoord op uw vraag?