Leestijd: 2 min

Erg vervelend dat je op dit moment niet kunt inloggen. In dit artikel lees je de meest voorkomende redenen en de bijbehorende oplossingen. 

1. Onjuist wachtwoord

Wellicht gebruik je een onjuist wachtwoord? Probeer daarom eerst je wachtwoord te veranderen en daarmee opnieuw in te loggen. Je wijzigt je wachtwoord via deze link of door op Wachtwoord vergeten? te klikken in het inlogscherm;

2.  Onjuiste gebruikersnaam

Een andere mogelijkheid is dat je jouw gebruikersnaam onjuist hebt ingevoerd. Deze is namelijk hoofdlettergevoelig. Heb je bij het aanmaken van je account in je e-mailadres ergens een hoofdletter ingevoerd? Zorg er dan voor dat je dit bij het inloggen ook doet.  Je ziet anders de volgende melding bij inloggen:

3. Je gebruikt het Basic pakket

Een andere reden dat je niet kunt inloggen is wanneer je Online Succes pakket is omgeschakeld naar het kosteloze Basic pakket. Dan kan namelijk enkel de hoofdgebruiker van het pakket nog inloggen. De hoofdgebruiker is degene die het Online Succes pakket heeft aangemaakt.  Je ziet de volgende melding bij inloggen:

Wil je met meerdere collega's toegang tot Online Succes? Dan is een pakket upgrade de overweging. 

4. Cookie beschadigd (Bad Request)

Zie je onderstaande scherm bij het inloggen op Online Succes? Geen zorgen, dit betekent dat het cookie die je browser gebruikt bij het inloggen beschadigd is. De oplossing is eenvoudig: verwijder het cookie. In dit artikel lees je hoe je dit cookie kunt verwijderen zodat het opnieuw wordt aangemaakt bij inloggen.

Kun je hierna nog steeds niet inloggen? Stuur ons een berichtje via het chat-widget rechtsonder, we helpen je graag verder 😃

Heeft u het antwoord gevonden?