Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesFAQ / Veelgestelde Vragen
Hoe zeg ik mijn Online Succes pakket op?
Hoe zeg ik mijn Online Succes pakket op?

Hoe je jouw contract met Online Succes downgrade of stop zet

Jet van Strijp avatar
Geschreven door Jet van Strijp
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Je kunt bij Online Succes altijd een goedkoper pakket afnemen of je pakket opzeggen. 

Downgrade of contract opzeggen

Stuur een e-mail naar support@onlinesucces.nl of maak een ticket aan via het chat widget rechtsonder, en wij deactiveren of downgraden je account (met inachtneming van de mogelijke lopende contractstermijn). Daarnaast ontvang je een bevestiging per e-mail van de downgrade of opzegging.

Voorwaarden

De voorwaarden van downgrade en opzegging vind je ook op onze Prijzen Pagina. In het kort:

  • Je verzoek tot downgrade of opzegging wordt doorgevoerd nadat je huidige licentietermijn is afgelopen

  • Het doorgeven van een downgrade of opzegging kan tot één dag voor dat je huidige licentietermijn afloopt

  • Wanneer je niet (op tijd) opzegt, wordt je licentie automatisch met dezelfde termijn verlengd

Kom je er niet uit? Stuur ons een berichtje via het chat-widget rechtsonder :)



Tags:
Opzeggen, annuleren, stop zetten, afzeggen, beëindigen, downgraden, lager, pakket, stoppen, afzeggen, cancelen, uitschrijven.

Was dit een antwoord op uw vraag?