Leestijd: 5 min

Zodra je bent gestart met contacten herkenning, kan het snel gaan. Hoe creëer je nu overzicht en help je jouw sales team om te focussen op de meest relevante contacten? 

Dit doe je met behulp van lijsten. In dit artikel lees je hoe dit in zijn werk gaat.

Contacten aan een lijst toevoegen

Met behulp van lijsten sorteer je herkende contacten en ontstaat er een waardevol overzicht. Ons advies is om regelmatig contacten te ordenen met behulp van lijsten. 

De beschikbare lijsten zijn:

  • Prospects
  • Klanten
  • Concurrenten
  • Anders

Je herkent de lijsten eenvoudig door de volgende kleuren:

In 3 stappen je eerste contact op een lijst zetten

  • Ga naar het menu Contacten
  • Bepaal welk contact je op een lijst wilt zetten en klik op de avatar van een contact.
  • Klik op een lijst om het contact naar deze lijst te verplaatsen.

Zoals je hierna ziet, is de kleur van de avatar nu ook veranderd #handig 😊

TIP: Ook kun je via de contactkaart zelf een herkend persoon op een lijst zetten:

Lijsten in bezoekers overzicht

Nadat je een contact op een lijst hebt gezet, vind je de bezoeken van dit contact ook terug in de tabbladen in het Bezoekers overzicht #focus. Dit zijn:

  • Hekende bezoeken
  • Alle prospects
  • Alle klanten 
  • Mijn prospects
  • Mijn klanten

Lijsten in dagelijkse e-mails

Ook zie je de kleuren van de lijsten terug in de dagelijkse e-mails!

Zo zie je snel welke contacten uit een bepaalde lijst de site bezochten #timesaver.

Heb je vragen over het ordenen van contacten? Stuur ons een berichtje via het chat-widget rechtsonder 😃

Heeft u het antwoord gevonden?