Soms vangen de formulieren op jouw website een spam inzending op. Online Succes herkent deze inzendingen zo goed mogelijk zodat het contact niet in jouw nurture campagnes meegaat. Toch kan het wel eens voorkomen dat een contact per abuis als spam is gemarkeerd. Hoe ga je daarmee om? In dit artikel lees je er alles over.
Spam contacten terugvinden
Het overzicht van contacten biedt je de mogelijkheid om als spam gemarkeerde contacten terug te vinden. Via het tweede tablad Spam worden alle contacten getoond die automatisch als spam zijn gemarkeerd.
Contacten zelf als spam markeren
Ook kun je contacten zelf als spam markeren wanneer je vermoedt dat de opgevangen inzending niet helemaal koosjer is. Zo help je ons om spam zendingen beter te herkennen en jouw account vrij houden van ongewenste contacten.
Je vindt de optie rechtsboven op de contactkaart:
Spam markering verwijderen
Met dezelfde knop op de contactkaart kun je de spam markering ook weer ongedaan maken. Dit gebruik je wanneer een contact per abuis als spam is gemarkeerd.
Spam telt niet mee
Als laatste is het goed om te weten dat als spam gemarkeerde contacten niet meetellen in het aantal contacten dat jouw licentie kan herkennen en opvolgen.