Leestijd: 5 min
De export functie vind je op diverse plekken in Online Succes en ziet er als volgt uit:
Via deze link exporteer je de gegevens van herkende bedrijven en contacten eenvoudig als CSV en/of Excel bestand. In dit artikel lees je meer over de export mogelijkheden die beschikbaar zijn in Online Succes.
De export velden bestaat uit:
Laatst gezien
Bedrijfsnaam
Aantal bekeken pagina's
Tijd op de site
KvK nr
Adres
Huisnummer
Postcode
Stad
Telefoon
Website URL
SBI Branche code
Aantal werknemers
LinkedIn URL
Land
Eigenaar
Lijst
Tags
Bedrijven exporteren
Via de export functie onder Bedrijven, maak je een CSV bestand aan met het overzicht zoals je het op dat moment in je Bedrijven overzicht (ook wel rolodex genoemd) ziet. Nadat je de export hebt aangevraagd, ontvang je na enige tijd een e-mail het CSV bestand. Je kunt via een Export automatisering ook periodiek je export ontvangen, bijvoorbeeld elke week op maandagochtend.
Contacten exporteren
Via de export functie onder Contacten maak je een Excel lijst aan met alle contacten uit je Online Succes account. Het aantal contacten dat je kunt exporteren is onbeperkt. Inhoudelijk toont deze export alle velden die bekend zijn op de contactkaart.
Wat is je doel van de export?
Belangrijker nog dan de export zelf is natuurlijk het doel dat je ermee wil dienen. Met andere woorden: wat wil je bereiken door deze data exporteren? Voor een aantal doelen heeft Online Succes namelijk al een (geautomatiseerde) oplossing, zoals:
Automatisch bedrijven of contacten selecteren en delen met je sales collega's via een Automatisering
Inzicht creëren door Bedrijven te ordenen
Kom je er niet uit of eens samen sparren over welke functie het best past bij jouw doel? Stuur ons een berichtje via het chat-widget rechtsonder :)